17 Nisan 2015 Cuma

Atölye Çalışması: Müzelerin Markalaşması


Tarih: 18-19-20 Şubat 2015
Yer: Koç Üniversitesi Anadolu Medeniyetleri Merkezi (AnaMed)
Eğitmenler:
Lyndel King (Minnesota Üniversitesi, Frederick R. Weisman Müzesi Direktörü)
Shelly Regan (markalaşma şirketi Yamamoto Genel Başkanı)
Müze Markası’ ve ‘Markalaşma’kavramlarının tartışıldığı “Müzelerin Markalaşması” başlıklı, sertifikalı atölye çalışmasına katılım sağlandı.
Minnesota Üniversitesi, Frederick R. Weisman Müzesi Direktörü Lyndel King ve Minneapolis merkezli markalaşma şirketi Yamamoto Genel Başkanı Shelly Regan tarafından gerçekleştirilen atölye çalışmasında, genelde iş dünyasında kullanılan markalaşma (branding) kavramı, bu kavramın müzelere nasıl uyarlandığı, bir müzenin kendisini nasıl markalaştıracağı ve markalaşmanın önemi, uygulamalarla pekiştirildi.
Atölye çalışması, eğitmenler Lyndel King ve Shelly Regan’ın anlatımlarının yanı sıra interaktif çalışmalar ve katılımcı sunumlarıyla da zenginleştirildi.
Bu atölye çalışmasıyla hedeflenenler:

  • Müze kültüründe “marka” olmanın anlamının ve neden önemli olduğunun,
  • Müze markalaşmasında yaşanan süreçlerin öğrenilmesi,
  • Markanın, müze faaliyetlerini ve programlarını etkileyeceği şekiller konusunda bilinç oluşturmak.
  • Katılımcılara, kendi müzelerinde marka farkındalığı yaratma becerisi kazandırmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder